Известие

Collapse
No announcement yet.

Гори масло а не пуши

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Гори масло а не пуши

    Здравейте колеги,
    Имам следният проблем колата е 156 1.8ТС 140к.с. 2002, карам я с ENI 10W60, гори 0.5л масло на 1000км. Не пуши сутрин, натоварена или на високи обороти изобщо, чистен е
    масления сепаратор (дори не беше мръсен само с лек нагар), няма течове. Преди няколко месеца свалях картера да отстраня течовете, и ми направи впечатление, че беше сравнително чист само с леки нагари. Моля помогнете какъв може да е проблема и какво мога да проверя по колата.

  • #2
    Мани катализатора и ша изпуши.
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

    Comment


    • #3
      Маслен сегмент на някой от цилиндрите или на повече от един. С катализатор или без ще пуши ако е от нещо друго. Просто си влиза в цилиндъра и изгаря качествено
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        ...
        Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 21:25.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
          Масло с неподходящ вискозитет.
          Може, като за пръв път бях сложил един мобил по препоръка на мастора и го гореше, после турих селения и спря.Е, гори си ама може би 1,5 на 10-на хиляди, мне чак толкова като колегата.
          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

          Comment


          • #6
            ...
            Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 21:25.

            Comment


            • #7
              След проверка на свещи преди няколко месеца влезе малко масло в цилиндрите и пушеше като на теца комина в продължение на 10-15 мин. А катализатора ми незнам дали е там защото си личи ще е отварян и заварен.

              Comment


              • #8
                Ми не си спомням вискозитета, ама казаха че е същото ама по евтино.Оттогава само селения 20 к.То туй беше преди 5 години....

                ---------- Post added at 18:21 ---------- Previous post was at 18:18 ----------

                Първоначално публикувано от nikolay84 Покажи съобщение
                След проверка на свещи преди няколко месеца влезе малко масло в цилиндрите и пушеше като на теца комина в продължение на 10-15 мин. А катализатора ми незнам дали е там защото си личи ще е отварян и заварен.
                Най-вероятно са му махнали питите, то всъщност съдейки по моя, катализатора е от две части - в преднатга част имаше две пити, веднага след тях резонаторна част.Аз махнах часта с питите и оставих резонаторната част.

                Свещите имат ли нагар.То общо взето или сегменти или вложки.
                Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 18:36.
                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                Comment


                • #9
                  ...
                  Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 21:25.

                  Comment


                  • #10
                    Сигурно при този разход пуши като за световно, от където и да влиза масло в цилиндрите, настъпи здраво и рязко газта и пиши пак, ще видиш лек синкав пушек.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #11
                      ...
                      Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 21:25.

                      Comment


                      • #12
                        Свещите имаха лек бял нагар. Колата не пуши и при форсиране.

                        Comment


                        • #13
                          Извадих маркуча от сепаратора към купето, който отива след дросела и забелязах че смучеше много въздох и беше омаслен нрзнам дали това е нормално.

                          Comment


                          • #14
                            Като го запушиш с пръст този маркуч, трябва да усетиш леко засмукване, а като си тдалечиш пръста на около сантиметър трябва да усетиш издухване.

                            Щом си свлаял картера за почистване, обърна ли внимание на цедката на маслената помпа в какво състояние беше? Нагар и наслоявания имаше ли? А почисти ли я?

                            Много е вероятно разхода на масло да е от неработеща картерна вентилация.

                            Разход на охладителна течност /антифриз/ усетил ли си?

                            Не казваш нищо за стила ти на каране. Защо ползваш 10W60?

                            Преди да преминеш към по-сериозни ремонти, можеш да направиш почистване на маслената система с "Engine Flush" добавка, и след това да наблюдавш разхода на масло.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Nikosaul Покажи съобщение
                              Като го запушиш с пръст този маркуч, трябва да усетиш леко засмукване, а като си тдалечиш пръста на около сантиметър трябва да усетиш издухване.

                              Щом си свлаял картера за почистване, обърна ли внимание на цедката на маслената помпа в какво състояние беше? Нагар и наслоявания имаше ли? А почисти ли я?

                              Много е вероятно разхода на масло да е от неработеща картерна вентилация.

                              Разход на охладителна течност /антифриз/ усетил ли си?

                              Не казваш нищо за стила ти на каране. Защо ползваш 10W60?

                              Преди да преминеш към по-сериозни ремонти, можеш да направиш почистване на маслената система с "Engine Flush" добавка, и след това да наблюдавш разхода на масло.
                              Мисля, че дори като си отдалеча пръста засмукването си го има и не е леко а доста силно личеше си повлечено масло към маркучето.
                              По цедката нямаше нагари имаше само малки метални частици, почистих я.
                              Нямам никакъв разход на антифриз.
                              Стилът ми на каране е нормален като от време на време я настъпвам до 6000-6500 об./мин и 1-2 пъте до 7к.
                              Сега сложих добавка LIQUI MOLY MoS2 да видя дали разхода ще намалее и за профилактика. Но мисля че проблема може да е от тая вентилация за картерните газове.

                              Comment

                              Working...
                              X